Terwijl de coronaviruspandemie door het hele land blijft trekken, en politici maatregelen nemen om het te beheersen, bevinden veel detailhandelaren zich in een lastige situatie. Velen hebben afgesloten locaties of minder uren. Toch moeten veel andere bedrijven, zoals supermarkten, open blijven staan om kritische diensten en producten te leveren aan consumenten die steeds meer tijd thuis doorbrengen.
Digital signage kan retailers helpen tijdens deze moeilijke tijden.
Digital signage kan helpen tijdens deze moeilijke tijden door retailers in staat te stellen in contact te blijven met hun klanten en de belangrijkste grondstof van allemaal te leveren: informatie.
Informatie verstrekken over de beschikbaarheid van producten
Tijdens deze uitbraak zijn veel artikelen uit de winkelrekken gevlogen, zoals wc-papier, papieren handdoeken, flessenwater en vooral handontsmettingsmiddel. Niemand wil helemaal naar de winkel rijden om niets te kunnen vinden wat ze nodig hebben.
Digital signage kan helpen bij deze taak door te integreren met het POS-systeem van een winkel, zodat het informatie kan geven over de beschikbaarheid van producten en aankooplimieten.
Het display van een winkel kan bijvoorbeeld zeggen dat er nog maar 30 pakketten wc-papier over zijn en klanten eraan herinneren dat u er slechts drie tegelijk kopen. Het zou ook informatie kunnen verschaffen over gewilde voedingsproducten zoals vlees, fruit en conserven.
Wayfinding aanbieden
De meeste van de tijd, mensen willen in en uit een supermarkt snel, en het coronavirus is alleen het versnellen van dat proces. Mensen willen krijgen wat ze nodig hebben en snel terug naar de veiligheid van hun huizen. Wayfinding kan hen helpen met dit proces.
Een display kan een kaart van de lay-out van de winkel bevatten, met labels om gebruikers te laten zien waar ze zich bevinden en waar elke afdeling zich bevindt. Het display kan ook een interactief touchscreen hebben - maar zorg ervoor dat er een soort handontsmettingsmiddel naast het display of een of andere manier van automatisch schoonmaken van het scherm regelmatig. Niemand wil een kiem-besmet touchscreen aanraken.
Informatie verstrekken over de beschikbaarheid van producten
Tijdens deze uitbraak zijn veel artikelen uit de winkelrekken gevlogen, zoals wc-papier, papieren handdoeken, flessenwater en vooral handontsmettingsmiddel. Niemand wil helemaal naar de winkel rijden om niets te kunnen vinden wat ze nodig hebben.
Digital signage kan helpen bij deze taak door te integreren met het POS-systeem van een winkel, zodat het informatie kan geven over de beschikbaarheid van producten en aankooplimieten.
Het display van een winkel kan bijvoorbeeld zeggen dat er nog maar 30 pakketten wc-papier over zijn en klanten eraan herinneren dat u er slechts drie tegelijk kopen. Het zou ook informatie kunnen verschaffen over gewilde voedingsproducten zoals vlees, fruit en conserven.
Wayfinding aanbieden
De meeste van de tijd, mensen willen in en uit een supermarkt snel, en het coronavirus is alleen het versnellen van dat proces. Mensen willen krijgen wat ze nodig hebben en snel terug naar de veiligheid van hun huizen. Wayfinding kan hen helpen met dit proces.
Een display kan een kaart van de lay-out van de winkel bevatten, met labels om gebruikers te laten zien waar ze zich bevinden en waar elke afdeling zich bevindt. Het display kan ook een interactief touchscreen hebben - maar zorg ervoor dat er een soort handontsmettingsmiddel naast het display of een of andere manier van automatisch schoonmaken van het scherm regelmatig. Niemand wil een kiem-besmet touchscreen aanraken.